
Jeg havde en lille pose torsk i fryseren, som jeg købte i november af min fiskepusher. Og så læste jeg, at fy-skamme, man må slet ikek købe torsk, for de bliver overfisket. Så var det jo bare om at få den torsk brugt, så beviset på min uvidenhed blev udryddet.


